Introdans

Datum

per 1 mei 2018 en van 1990-2004

Categorie
Advies, Coaching, Creatie, Management
Over dit project

Als bestuursadviseur heb ik de strategische ontwikkeling van de organisatie in portefeuille. Ik versterk het directie-bestuur in deze nieuwe rol sinds mei 2018.

Van 1990 tot 2004 was ik Hoofd public relations en marketing en zodanig verantwoordelijk voor het public relations- en marketingbeleid van balletgezelschap Introdans. Resultaten: Positionering tot A merk is gerealiseerd. Vervijfvoudiging van het publieksbereik. Significante groei in reputatie en relaties van de organisatie in binnen- en buitenland. In 2001 is Introdans onderscheiden met de PR en publiciteitsprijs bij de verkiezingen voor Gelderse Ondernemer van het Jaar. Uit het juryrapport: “De PR uitingen, of het nu gaat om presentatie in de media, brochures, posters of andere bronnen, zijn van grote klasse. Ze vertegenwoordigen een hoge artistieke waarde, zonder aan toegankelijkheid, maar ook zonder telkens weer aan originaliteit in te boeten. Een toegankelijk product, een heldere marketingstrategie en een sympathieke, dicht bij het publiek staande PR strategie, hebben Introdans daar gebracht waar het Arnhemse gezelschap thuishoort: de top 20 van de wereld.”