Over Identity

Jeannette Eygenraam

Identity is opgericht door Jeannette Eygenraam. Met 25 jaar ervaring als communicatie- en marketingmanager in profit, maar vooral in not-for-profit organisaties ligt er een gedegen basis ten grondslag aan Identity.
Jeannette werkt graag met professionals die zich -net als zij- met hart en ziel inzetten voor mooie doelstellingen die waarde toevoegen aan het leven.

Klant, kwaliteit en schoonheid zijn leidraad

Met een diploma van de internationale hogeschool voor toerisme en recreatie (Breda) als basis kwam Jeannette in 1990 in de kunsten terecht. De uitdaging om bij Introdans een communicatieafdeling in te richten en vervolgens met het team het gezelschap in binnen- en buitenland  op de kaart te zetten, bleek een gelukkige. Het publieksbereik werd in die periode vervijfvoudigd. Na 13 jaar was het evenwel tijd voor nieuwe stappen: Toneelgroep Oostpool, Fonds Podiumprogrammering en marketing, Gelders Genootschap, KCG, Provincie Gelderland, Theater Gnaffel, Cultuurmij Oost, Buro SBH, CultuurCollege, Museum Het Valkhof en vele andere opdrachtgevers volgden. Creatief ondernemers die hun bedrijf willen ontwikkelen vragen coaching: Mindfulness in Motion, Gochme advies en opleiding, Theatergroep De Makkers en Kapha zijn enkele voorbeelden.

Inhoud en commercie

Identity marketing en communicatiemanagement staat voor kwaliteit en innovatie. Balanceren op het snijvlak van inhoud en commercie: de organisatie stimuleren op het scherpst van die snede te werken. De verbinding komt tot stand, zodra je een klantgerichte focus hebt ontwikkeld.

Identity werkt in een netwerk van gelijkgestemde, gedreven professionals. Aanvullende expertise is snel en goed geregeld.

Uitvoering en Coaching

Identity helpt mensen en organisaties met ontwikkeling. Groei begint bij wie je werkelijk bent. Dat geldt voor het individu, maar ook voor een organisatie als geheel. Het begint bij je identiteit.

Opdrachtgevers voor een communicatieplan, houden mij vaak nog een tijd betrokken als uitvoerder en coach bij de implementatie. Om een blijvende denk- en gedragsverandering in de organisatie te helpen realiseren.